Friendship Is Magic

2

Ну що ж, Соломіє, цей пост лише для тебе)

Просто не знаю, які слова підібрати, аби описати все, що відчуваю по відношенню до тебе. Я ніколи не могла собі навіть уявити, що Бог подарує мені зустріч з такою надзвичайною людиною. Якби я писала книгу про ідеального друга, то вона була би про тебе)
І незважаючи на те, що сьогодні твій день народження, і казати тобі різні приємності – закон, мої слова абсолютно щирі. Ти одна з тих людей, які принесли в моє життя більше щасливих моментів ніж будь-хто інший. І за це я безкінечно вдячна. А ще ціную те, що наша дружба міцніє з кожним роком.
Вітаю із сімнадцятиріччям. Я тебе дуже люблю, і ти це знаєш ♥


Ну что же, Соломия, этот пост для тебя)

Просто не знаю, какие слова подобрать, чтобы описать все, что я чувствую по отношению к тебе. Я никогда не могла себе даже представить, что Бог подарит мне встречу с таким невероятным человеком. Если бы я писала книгу об идеальном друге, то она была бы о тебе)
И несмотря на то, что сегодня твой день рождения, и говорить тебе всякие приятности – закон, мои слова абсолютно искренние. Ты одна из тех людей, которые внесли в мою жизнь более счастливых моментов, чем кто-либо другой. И за это я бесконечно благодарна. А еще ценю то, что наша дружба с каждым годом становится все крепче.
Поздравляю с семнадцатилетием. Я тебя очень люблю, и ты это знаешь ♥

Leave a Reply

