Pumpkin Spice Latte

f

Перша публікація осені – чарівного і такого приємного мені сезону. Нещодавно я дізналась, що за 15 метрів від дому, де я живу, ростуть гарбузи, і я маю повне право на їхню експлуатацію. Це підштовхнуло мене до думки спробувати приготувати різні гарбузові страви протягом кількох тижнів..

Розпочали?

Tis the first publication of this fall, which is so charming and pleasant season. I’ve recently found out that there are lots of pumpkins growing near a home I live in. And I can use them. It inspired me to a new idea. I want to cook different pumpkin dishes during few weeks..
Let’s go?

3

Отож, перше, мабуть, найпростіше. Я зробила пряне гарбузове лате за рецептом з відео. Його автор – одна з моїх улюблених блогерів – Іра Блан.

So, the first is probably the easier. I’ve made pumpkin spice latte by receipe a the video. The author of it is one of my favourites bloggers Ira Blan.

h4_ur1duwru

  • кава
  • 30 г гарбуза
  • кориця
  • мускатний горіх
  • імбир
  • 3 ст. л. цукру
  • 1 скл. молока

Міцно заварюємо каву. Відварюємо гарбуз, мнемо або збиваємо його блендером. Змішуємо гарбуз з рештою інгредієнтів і гріємо в мікрохвильовці. Вливаємо каву в молочну суміш, і наше лате готове! (Детальніший опис можете почути у відео).

  • coffee
  • 30 g of pumpkin
  • cinnamon
  • nutmeg
  • ginger
  • 3 tbs. of sugar
  • 1 gl. of milk

Brew strong coffe. Boil the pumpkin and crumple it. Mix the pumpkin with the rest of ingredients and warm them in a microwave. Pour coffe in the milky mixture . Finish!

w281re%d0%beoo%d0%b5wjw

А хто більш творчий, ніж практичний, час прикрашати наш напій.
Існують різні типи вершків. Я взяла сухі, і, за рецептом, вказаним на упаковці, збила їх із 150 мл молока. Отриманої кількості вершків вистачає значно більше ніж на одну порцію кави.

Those, who are more creative can continue the cooking.
There are different types of cream. I whipped the dried cream by the instruction mentioned on the back of packaging.

s_kv%d1%80%d0%bfkaiyn6wqy1nd%d1%81xkt%d0%b2a4

І так виглядатиме ваше лате, якщо 1. ви серйозна людина, 2. ви просто хотіли зробити щось епічне і помилувати око. Адже, відверто кажучи, через секунду після зробленого фото я швидко почала збирати вершки з кави, оскільки вони доволі нудні і трішки псують смак напою. Хоча, ця солодка штука, зефір, тертий шоколад і паличка кориці додали якоїсь чарівності (але виключно на фото).

And this is the way your latte would look like: 1. if you’re serious person, 2. if you wanted just to make something cute. Honestly, a sec after taking the photo I started to put the cream away because i’s too sweet and can spoil the taste of coffee. Although, the whipped cream, marshmallow, grated chocolate and a cinnamon stick have made something epic (but only on the pic).

1%d0%b0

Зізнаюсь, що писати саме про процес приготування мені завжди подобалось найбільше.
А ще додам, що змішуючи усі прянощі, сьогодні я відчула запах справжнього тепла навіть тоді, коли залила усе ще холодним молоком. А яскравий аромат кориці та імбиру нагадав мені про те, що уже за кілька місяців розпочнеться мій улюблений святковий період року.

I can say that the cooking is my favourite theme to write.
Today I felt the smell of something really warm by the time I was mixing the spices, even after adding cold milk. Moreover, the bright flavour of cinnamon and ginger reminded me that the festive time I adore is coming soon.

djg6_fszk%d0%b0d3ga

One Comment Add yours

Leave a Reply

