Planner 2017

744856dd0ae1640f437%d0%bbf1a4b5452996f

Відкрию вам  маленький секрет: я просто марю гарними блокнотами, планерами і розписуванням різних списків та графіків. Правда, раніше я починала їх вести доволі багато разів й невдовзі припиняла. Але на цей раз нарешті можу потішитись своєю невеличкою перемогою – вперше у житті я завела записник на початку року і закінчила його ведення наприкінці грудня. Думаю, значною мірою вплинуло те, що він був справді гарним)

І ось цей чудовий подаруночок я замовила собі торік в однієї дівчинки-декоратора (фото з її сторінки)

I’ll tell you my tiny secret: I’m just keen on pretty notebooks, planners, making different lists and schedules. However, earlier I was always giving up on all of my notes. But this time, I have a little achievement. I’ve finally managed to start my planner in the beginning of the year and finished it in the end of December. To my mind,  the nice design was the well cause)

And this is that lovely present I’ve booked for myself (pictures from maker’s profile).

Він закохав мене в себе відразу, адже я фанат текстів українською мовою 😍😻

І таким чином виглядали мої записи протягом днів, тижнів, місяців..

I was forced to fall in love with it because of my admiration of Ukrainian 😻

Here you have the way I was making my notes during the days, weeks, months..

А це те, що можна назвати “До та Після”.
Мій потертий друг прослужив вірно: постійно нагадував та допомагав у всіх завданнях. І я йому за це дуже вдячна 💕

So, now you see something like “Before and After”.
My worn-out friend served me faithfully, constantly reminding and helping in all the tasks. I’m thankful 💕

Та цього року я захотіла вчинити трішки інакше. Переглянувши безліч зображень з різними планерами, я уявила, якого мріяла би мати, і вирішила, що зроблю його сама.

Недоліком попереднього була залежність від того формату, який мені запропонували. Проте мені хотілось мати щось більш гнучке. Щоб можна було легко редагувати записи, порядок сторінок, мати можливість використовувати нові системи записів і т. д. Тому блокнот на кільцях був ідеальним вибором.

Це єдиний варіант, який я знайшла в Луцьку (хоча, признаюсь, я сильно шукати й не старалась).

6

But this year I wanted to act otherwise. After looking over plenty of pictures, I’ve imagined the planner I would like to have. Then decided to do it myself.

A disadvantage of the previous one is the depending on the format. However, I wanted to have something more flexible. To find an easier way of edit the notes, page’s order, etc.

So, this is the type of notebooks I’ve chosen.

Мені справді не сподобався колір, і я відразу вирішила його змінити. Та це виявилось не так вже й просто. Я не тямлю у фарбах, тому промучилась з цим блокнотом цілісінький день. Та швидше за все, що даремно, адже він уже почав скажено лущитись) Добре те, що я легко можу знову вийняти з нього весь папір і надати нового вигляду, коли захочу🌹

I wasn’t satisfied with it’s colour and decided to change it at once time. Unfortunately, it wasn’t so easy. I am not good at paints, so I’ve been trying to make my notebook look better for hole day, but almost uselessly. Cracks have already started to appear) But cheerful is the fact that it’s possible to try to make it charming again🌹

Завдяки моєму недоліку – зберігати увесь паперовий непотріб, я швидко познаходила у себе багато дрібничок, якими можна заповнити мій новенький записник.

Thanks to my silly habit – collect all the paper trash, I’ve quickly found lots of little pieces to full my new planner.

Для зручності, я зробила декілька наліпок та графіків у Photoshop. Знову ж, тішить те, що на цей раз у моїй владі обирати та змінювати формат записів хоч щотижня 😀

I’ve also done some stickers and schemes in Photoshop. It’s really cool that now I can change the way of making my notes as I want and when I want.

У мережах безліч разів бачила таку штуку як Habit Tracker (не знаю, як правильно перекласти), і захотіла спробувати завести подібну👇. У стовпчик потрібно записувати перелік справ, які хочеш зробити своєю звичкою, а горизонтально позначати, чи виконуєш ти це завдання щоденно.

I’ve seen such thing as Habit Tracker lots of times in the Nets, so, I wanted to try it. Here you have to write the acts which you want to make your habits. Then mark, if you practice it every day.

І наостанок – мілашні календарики 💖. Я знайшла PDF документ з цим чудом англійською мовою і нахабно переклала його на рідну. Якщо вони когось зацікавлять, пишіть. Скину оригінал або ж зображення, залишені нижче, в трішки кращій якості.

And finally – cute calendars 💖. I’ve found it’s PDF document in English and boldly translated it in my native language.

Щиро дякую за перегляд ♥
І бажаю усім завести свій зручний планер та все-все встигати .)

Thanks a lot for review ♥
And wish you all to have your own clever planner and manage to do everything.)

3 Comments Add yours

  1. Holy_Sis says:

    Hey, i’m not a planning freak, but i’m definitely needing one of these, because it is sooo cute.

Leave a Reply

