Why do I do What I do?

2

Чому я роблю те, що я роблю?
Ні барвистих світлин, ні захопливих історій. Просто запитання та відповіді про те, для чого мені цей блог .)

Why do I do what I do?
No colourful photos, no exciting stories. Just questions and answers about this blog .)

1

У чому зміст?
У кожної людини є хобі. Це – моє :). Великого значення воно не має, але приносить багато задоволення. Блог допомагає реалізовуватись, пробувати та вчитись робити щось нове. Якщо раніше на моєму ПК була створена папка “ідеї”, в яку я зберігала всі цікаві зображення, що тільки траплялись мені на очі, але жодної з тих ідей я не втілювала, то зараз з приходом кожного нового задуму мені не йметься швидше взятись за нього, сфотографувати, написати про це й опублікувати.

What is the matter?
Everyone has a hobby. This one is mine :). It doesn’t have a big value, but brings me lot of fun. This blog helps me to be realized, to try and to do something new. Earlier I had a folder on my PC, where I collected plenty of pictures with different ideas to do. But I didn’t do anything of it. Now I can’t wait doing the thing I’ve planned, taking some photos, writing about it and publishing.6

Чому мені це подобається?
Перше і, мабуть, головне – я  люблю все гарне.
Я люблю фотографувати, люблю редагувати ці фото, люблю PhotoShop.
Люблю українську мову, якою пишу, люблю англійську, якою перекладаю (хоч зазвичай це роблю дуже пізно, коли вже немає сил, і про цю “любов” часом забуваю (як от зараз .))
Люблю майструвати, люблю випікати. Люблю навчатись, люблю експериментувати.
Люблю своє життя і тішусь, що можу ділитись з іншими тим, що надихає.
А ще надзвичайно люблю, коли хтось говорить, що любить тут про це читати 😌

Why do I like it?
The first and maybe the main – I love everything nice.
I love to take pictures, love to edit these pictures, love PhotoShop.
I love the Ukrainian language, in which I write, love the English one, in which I translate (though I usually do it too late, when i want to sleep. That’s why sometimes I can forget about this “love” (as I do it now.))
I love to create, love to bake. I love to study, love to experiment.
I love my life and I am happy that I can share the things I’m inspired by with others.
And I love so much when somebody tells me that he likes to read about it all 😌

2

Як усе розпочалось?
До неповного переліку “що я люблю” з попереднього пункту можна ще віднести блоги. Я почала слідкувати за блогом однієї дівчинки років 5-6 тому і почала час-від-часу думати, що хотіла би робити щось подібне. Але відразу ж придумала причини, чому це не для мене, принаймні не зараз (тоді). Та бажання ставало все більшим, і я вирішила просто ввести у Google “створити блог”, не знаючи жодного сайту, де це можна зробити. Відкрила одне з перших посилань, натрапила на WordPress, і відразу ж у ньому й оселилась (чим дуже тішусь, бо мені тут справді затишно). Почала писати щось просто для себе і не афішувала це, та згодом наважилась.
Я дуже не хотіла публікувати жодного фото, зробленого на телефон, а не на високоякісну камеру (якої у мене немає), але потім зрозуміла, що краще поки робити щось, можливо, недосконале, і не гаяти часу. А те, що потрібно, я вірю, з’явиться, коли буде потрібно 🙂

How did I start?
I can also add one more thing to my uncompleted list about what I love from the previous paragraph. It is the blogs. I started to follow one’s girl blog about 5-6 years ago  and started thinking that I want to do something alike. But immediately I came up with the reasons why it is not for me or not for this time (that time). Nevertheless, the desire were increasing and I decided just to type in Google “create the blog”. I didn’t know any site where I can do it. Then I clicked on one of the links (it was WordPress) and stayed in this cozy place. Firstly, I started to write something only for myself and didn’t announced anything, but after a while I dared to do it.
I didn’t want to  publish any picture that isn’t made by the high-quality camera (which I don’t have), but then realised, that it is better to do something imperfect for the present than to just waste my time. And I believe that the thing that you do need will come when it is needed 🙂

3

Заробіток?
Я не маю прибутку з блогу. Він ще дуже сиренький. Колись – можливо, я тільки за. Але ще не час.

Earnings?
i have no profit from the blog. It’s too unripe. Someday – maybe, I am not against, of course. But it is not the time yet.

4

YouTube?
Не раз у мене запитували, чи не хотіла би я стати відеоблогером (мені аж смішно про це писати, якщо чесно). Я справді дуже-дуже-дуже люблю дивитись блоги на YouTube, але моя відповідь – ні, тому що:
1.) я некомфортно себе почуваю перед камерою
2.) у мене немає камери
3.) відеоблоги значною мірою більш популярні за такі “писемні”, адже усі ліниві і не хочуть читати, а перегляди відео не вимагають великих зусиль, але я роблю те, що люблю, а що я люблю вже вказано вище 🙂

YouTube?
Some people asked me if I want to become a youtuber (to be honest, it’s ridiculously for me to write about it). I really keen on video blogs, but my answer is no because:
1.) camera makes me feel uncomfortable
2.) I have no camera
3.) video blogs are much more tend to be popular than the written because people are lazy for reading and watching the video doesn’t demand any efforts. But I do what I love and the list of things I love is already mentioned 🙂

5

Як довго це триватиме?
Не знаю. Поки є бажання. Можливо, через кілька місяців я скажу, що це все дурниці, які лише забирають мій час та увагу. А, можливо, ще через багато років я писатиму тут щось про свою майбутню роботу та сім’ю, нові захоплення або хтозна-що.

How long will it last?
I don’t know. Till I have a desire to do it. Maybe after a few months I’ll say that it is nonsense which takes my time and attention. But maybe after many years I’ll still be writing here about my future job and family, new delights or anything else.

0

P.S. Якщо вам сподобався цей набір кольорів, то неодмінно сподобається попередній пост 😀
До речі, по співвідношенню фото і тексту там – повна протилежність до цього)

P.S. If you like the colours here, you’ll definitily like the previous post 😀
By the way, judging by the ratio of pictures and text, it is the complete opposite to this one)

qw

Leave a Reply

