Minimalism Challenge

Привіт : )
Не дуже стандартна стаття у мене сьогодні..)
Колись я побачила зображення з написом “30 днів мінімалізму” та 30-тьма завданнями на кожен день, які допоможуть трішечки розвантажити та урізноманітнити щоденне життя. І на основі цієї штуки я склала подібну для себе, якої намагалась притримуватись протягом 20 днів. Отож, демонструю вам невеличкий звіт 😉

Hello : )
Here is a bit unusual article today..)
One day I saw a picture with the title “30-day minimalism challenge”. It also includes 30 tasks, which can help to lighten and diversify your routine life a little. Then I’ve created something similar for 20 days. So, this is my report of it’s completion 😉

1. Без витрат 24 години. Це був вихідний, коли не потрібно було нікуди їхати і, відповідно, нічого купувати. Тому було не важко)
2. Почистити списки груп в мережах.
3. Сходити на прогулянку в парк.
4. Скласти списки для читання. Не можу сказати, що виокремила точний перелік книжок, з якими хотіла би ознайомитись найближчим часом, але зазначила основну тематику.

1. Don’t buy anything for 24 hours . I had a day-off and stayed home for whole day. So it wasn’t difficult)
2. Unfollow.
3. Go for a walk in the park.
4. Streamline your reading list. I didn’t choose the exact list of the books that I want to read but I’ve singled out the main themes.

5.  Виділити головні завдання на день та не займатись дурницями. Я намагалась : )
6. День оффлайн. Останні нововведення у законодавстві дуже мені в цьому допомогли)
7. Сформувати список цілей на рік. Я це зробила ще на початку року, тому просто переглянула їх (до речі, вперше за 5 місяців 😬)

5. Identify the main tasks for a day and do not engage in nonsense. I tried : )
6. Day offline. The new rules in legislation of my country helped me  lot )
7. Define your goals for this year. I did it in the beggining of the year, so had just to monitor them (by the way, only the first time during 5 months 😬)

8. Подарувати комусь цінну для себе річ.
9. День без макіяжу. Правда, не від всієї косметики я змогла відмовитись навіть на один день, щоб не дуже лякати людей 👻
10. Приділити декілька годин поспіль читанню. Я намагаюсь читати щось просто для себе, але роблю це зазвичай в маршрутці, невеличкими частинами.
11. Перебрати одяг та почистити шафу. Якраз у час кардинальної зміни погоди це дуже доречно)

8. Give somebody a precious thing .
9. Day without make-up. Honestly, I couldn’t give up all the cosmetics even for a day in order to escape frightening the other people 👻
10. Read for some hours. I try to read some books for myself but usually do it in buses. So, it takes short periods of time.
11. Sort out your clothes and clean the wardrobe. It’s an appropriate decision in the period of the weather changes.

12. Їсти лише корисну їжу.
13. 5 днів без інстаграму. Це не значить, що я в нього не заходила абсолютно. Просто переглядала те, що мені потрібно і те, що справді цікавить. Мене дуже дратує, коли я починаю просто бездумно гортати стрічку) Підписок багато, адже багато знайомих, а, отже, це з’їдає величезну кількість часу без толку. Колись щоб перестати це робити (оскільки зрозуміла, що в мене вже проблеми)), я видалила додаток інстаграму і не з’являлась там більше 2-ох тижнів. Бажання дивитись новини там взагалі відпало, бо відвикла). Але, на жаль, часом знову кортить. І ось такі “п’ятиденки” більш-менш допомагають 😉
14. Приготувати щось незвичайне. У мене не вдався пиріг, і вийшло щось справді дивне. Зарахуємо..?
15. Почистити ящики з дрібничками. Викинути непотріб з косметички. Якщо розбирання шафи в мене затягнулось на кілька днів (мама була дуже “рада”), то тут впоралась за кілька хвилин, тому що востаннє бралась за це діло не так давно. Хоча, розлучатись з порожніми баночками від косметики для мене завжди трішки болісно) Є ще хтось, кому буває шкода викидати упаковки від своєї штукатурки, чи це лише в мене такі проблеми?)

12. Eat the healthy food only.
13. 5 days without Instagram. It doesn’t mean I didn’t enter it at all. I just revised only the stuff, which is helpful and interesting for me indeed. I’m getting really annoyed when I start staring at the monitor of my phone without any sense, especially during surfing the Instagram. It takes lot of time. So, these 5-days challenges help to distract from this dependence a little)
14. Cook something unusual. My pie was cooked wrong a bit and I’ve got something really strange. Let’s count it ..?
15. Clean and sort out your boxes with trinkets. Throw away the rubbish from the cosmetician. This task was easy because the last time I did it was not so long ago. But it is always sadly for me to get rid of the empty bottles and tubes. If there is anyone else, who also may feel sorry to turf out the packings of your cosmetics?)

Ось і все) Виконувала я ці пункти не в строгому порядку, та і, взагалі, завдань менше ніж днів. Це ж виклик мінімалізму, а не напрягу 😀
Дякую за перегляд.. До зустрічі ♥

That’s all) I didn’t try to complete everything in the right order. There’re less tasks than days at all. ‘Cause it is the minimalism challenge, not the tension 😀
Thanks for a review.. See you ♥

Leave a Reply

